Tine Roggeman is de dertig gepasseerd, maar toch voelt de Familie-actrice haar biologische klok nog niet tikken. Moet ze zich soms verantwoorden omdat zij en haar vriend nog niet aan kinderen denken?
“Ik merk dat mensen soms verwachten dat je kinderen krijgt, vooral omdat je nog jong bent”, geeft de Familie-actrice toe in gesprek met Primo. Al is dat in haar directe omgeving gelukkig niet het geval…
“Gelukkig leggen mijn ouders daar totaal geen druk op, dat scheelt. Gaandeweg merk ik dat die druk afneemt en ik me steeds minder hoef te verantwoorden.” Speelt de onzekere en polariserende toestand in de wereld een rol?
“Absoluut, Trump, conflicten… dat speelt zeker mee”, bekent Tine Roggeman in Primo. “Ik ben iemand die snel bezorgd is over mijn omgeving en het idee om een kind te hebben in deze wereld zou me constant zorgen baren.” En dan is één ding duidelijk…
“Dat is noch gezond voor het kind, noch voor mezelf. Dus ja, dat bepaalt zeker mee mijn keuze”, aldus Familie-actrice Tine Roggeman in gesprek met Primo.
